Gyakran Ismételt Kérdések

Válaszok bokrétába szedve

Mik a Szerethető Munkahelyek, kik indulhatnak a címért?

A versenyen minden kis- és középvállalatnak lehetősége van nevezni, továbbá idén először a nagyvállalatok is részt vehetnek a versenyben és indulhatnak a díjért külön kategóriában.

Ingyenes a nevezés?

Igen, teljesen. Nincs rejtett költség: a DreamJo.bs-nál azt szeretnénk, ha minél többen megismernék, milyen jó munkahelyek vannak az országban, és az egyetemről frissen kikerülők számára sem csak a multik, vagy a külföldi munkavállalás lennének az opciók.

De miért éri ez meg nektek?

A DreamJo.bs hitvallása az, hogy minden munkahely valakinek az álommunkahelye, és a portálunkon teret adunk arra, hogy ezt a cégek bemutathassák. Szeretnénk, ha minél több cég elkezdene gondolkodni azon, miért is jó nála dolgozni, és ezt aztán a DreamJo.bs-on is megjelenítené. Szóval szeretnénk, ha a szerethető munkahelyek neve mellett a mi hírünk is terjedne - ezért.

És miért éri ez meg nekem?

Ha a közönség és a szakmai zsűri szavazatai alapján Szerethető Munkahely vagy, az azt jelenti, többen fognak a cégedről hallani: ez hatalmas lökést adhat akkor, ha új embert akarsz felvenni, vagy ahhoz is, hogy a terméked/szolgáltatásod minél többen ismerjék - akár a vásárlóid, akár az üzleti partnereid közül.

Mi gondoskodunk arról, hogy a lehető legtöbb ember lássa a nevezéseteket, és, ha jó a tartalom, minél többen írjanak is róla.

Az a legjobb munkahely, ahol a legtöbb a fizetés, nincs értelme a versenynek.

Kutatások alapján hosszú távon nem lehet csak a fizetéssel motiválni a dolgozókat. Az anyagi biztonságon kívül számít, hogy a munkatárs:

  • tud-e pozitív hatást gyakorolni az adott cég működésére
  • részt tud-e venni valamilyen szociális vagy környezeti probléma megoldásában
  • kikkel dolgozik együtt
  • az adott iparágban a legjobb cégnél dolgozhat-e
  • a munkája a hivatása-e is egyben, van-e lehetősége szaktekintéllyé és vezetővé válni
  • milyen a munka/magánélet viszonya.

A versennyel az a célunk, hogy segítsünk a cégeknek feltérképezni, hogy mennyi mindennel segíthetik a kollégáik kötődését a fizetésen kívül, és ezt meg is mutathassák a nagyvilágnak.

Az én cégem úgysem nyerhet díjat, nincs babzsákfotelünk se!

Ha magyarországi telephellyel rendelkező cég vagytok, minden esélyetek meg van arra, hogy idén elnyerjétek a Szerethető Munkahely Díjat. Nem azt akarjuk díjazni, hogy mennyit költöttetek az irodára, hanem azt, hogy mennyire fontos számotokra, hogy a kollégák jól érezzék magukat.

De hogyan versenyezhet egy 5 fős mikrovállalkozás egy 250 fős középvállalattal?

Minden cég valakinek az álommunkahelye: van aki a néhány fős mikrovállalatnál érzi jól magát, és van akinek a nagyobb csapat a fontos. Abban hiszünk, hogy ha egy cég jól meg tudja mutatni, hogy miért jó nála dolgozni, akkor pontosan azokat a leendő kollégáit tudja megszólítani, akiknek ugyanazok a dolgok fontosak. A versennyel arra adunk lehetőséget, hogy ezt a nagyközönségnek is meg tudjátok mutatni.

Az egész csak marketing-bullshit, amire csak a nagyobb cégeknek van kapacitása.

A szakmai és a közönség zsűri dönti el, hogy melyik munkahely mennyire szerethető. Számukra nem az számít, hogy ki milyen szépen tudja reklámozni magát, hanem az, hogy konkrétan mit tesz a cég azért, hogy a dolgozók szívesen járjanak be.

Én vidéki kis cég vagyok, nincs esélyem a fővárosiakkal szemben.

Minden cég valakinek az álommunkahelye: nem akar mindenki Budapesten élni és nem akar mindenki multinacionális nagyvállaltnál dolgozni. A Szerethető Munkahelyek versennyel most itt a lehetőség, hogy felkerülj a jó munkahelyek térképére - bárhol is vagy az országban, és bármekkora is a céged.

Mi a verseny menete?

1. Előgisztráció: jelölj bátran céget, mutasd meg, miért jó Nálatok dolgozni, vagy jelölj olyan céget, akinek itt a helye a versenyben. Az első lépés, az előregisztráció!

2. Nevezés: a céges profil feltöltésével folytatódik - ezt november 2-ig tehetitek meg.

3. Zsűrizés: október 26 - november 8. között a nagyközönség és szakmai zsűri is pontozza a profilokat.
A nagyközönség arra ad pontot, mennyire tudtátok átadni, miért jó nálatok dolgozni - a szakmai zsűri pedig ugyanerre, csak munkáltatói márkaépítésnek fogja hívni.
Fontos tudni, hogy a közönségszavazást nem feltétlenül a legnagyobb, vagy legtöbb Facebook rajongóval rendelkező cég fogja nyerni: minden zsűritag 10, random kiválasztott céges profilt fog pontozni, hogy a 3 fős mikrovállalat is ugyanannyi eséllyel indulhasson, mint a 250 fős, vagy annál nagyobb vállalat.

4. Eredményhirdetés: november 9-én kihirdetjük a Szerethető Munkahely Díj nyerteseit, a 125 legtöbb pontot kapott céget.

5. Gálavacsora: a TOP 125 szerethető munkahelyet meghívjuk egy nagyszabású gálavacsorára, ahol átadjuk a Szerethető Munkahely Díjakat.
És ez még nem minden! Ez arra is kiváló lehetőség lesz, hogy egymással megismerkedjetek, tapasztalatot cseréljetek, networköljetek, és jókat egyetek, igyatok.

Kik vagytok Ti?

A DreamJo.bs koncepcióját Petya és Maja (aka Balogh Péter és Balogh-Mázi Mária), a Baconsult angyalbefeketetői álmodták meg. Petya, az NNG korábbi vezérigazgatójaként is megtapasztalta a munkáltatói márka stratégiai fontosságát, és elhatározta, hogy a startupok és kkv-k számára is elérhetővé teszi azt. Innen indult az álommunkahely ötlete, és ehhez gyűjtött munkatársakat. A céget ma már Maja vezeti.

És persze ott a csapat, maga, benne dizájnerrel, video stábbal, HR-rel, sales-szel, marketinggel, UI-jal és sok más terület szakértőjével.
Ami összekapcsol minket az az, hogy mindannyian az álommunkahelyünkön dolgozunk, és az a célunk, hogy mindenki más is megtalálhassa a maga álommunkahelyét.

Szerethető állást is kínálsz?
Hirdess a DreamJo.bs-on!