Nanushka

Mindig mindent lehet kicsit jobban csinálni!

Termékünk / szolgáltatásunk

Női ruhák és kiegészítők a városi nomádoknak

Sándor Szandra a London College of Fashion-ön szerzett diplomát, majd megalapította 2005-ben a Nanushka márkát, ami gyerekkori becenevét viseli.

A Nanushka kollekciók a kényelem és a stílusosság metszetén születnek, a nagyvárosok zajszimfóniájában, az aktív, állandó mozgásban lévő életmódra. Játékosságukkal a mindennapokba frissességet, lendületet és harmóniát visznek.

{DATA:img_alt} {DATA:img_alt} {DATA:img_alt} {DATA:img_alt} {DATA:img_alt}

Missziónk

A Nanushka mindenekelőtt a természetességről szól, a mindannyiunkban meglévő egyéni, természetes szépségről. A nőket nem próbálom meg beszorítani egy általam megszabott stílus kereteibe, hanem arra törekszem, hogy a ruháim segítségével érvényre juttassák és újra felfedezzék a saját nőiességüket. - Sándor Szandra

Ez hiányozna, ha elmennék a cégtől:

A diverzitás! Az egész folyamat egy tető alatt zajlik. Elég menő, hogy mindenki hozzátesz valamit a végső termékhez. És nálunk mindenki egyéniség!

Niki

Fontos kérdések

1

Mit esztek szívesen együtt?
Pho leves mindig jöhet

2

Mit csináltok szívesen együtt munkaidőn kívül?
Koncert, borozás, foci, tenisz

3

Szülinapoztok együtt az irodában?
Persze

4

Legfiatalabb - legidősebb kolléga életkora
23/45

Budapest, Révész u. 27, 1138 Magyarország, Nanushka Studio

Az irodánk

Munka-magánélet egyensúly

37 / 100

Munka

Magánélet

Ezekre vagyunk büszkék

made in Budapest funkcionalitás modernitás/tradíció intuitív játékosság

Történetünk

2005.01
Sándor Szandra hazatér a London College of Fashion-ből és megalapítja saját márkáját, a Nanushkát.
2006.01
Szandra elnyeri a ‘Az év fiatal tervezője’ Díjat a Fashion Awards Hungary keretei közt.
2011.01
Megnyílik az első Nanushka üzlet, a budapesti Fahion Street-en.
2012.01
Az első nagy tőkebefektetés a PortfoLion által lehetővé teszi a márka nemzetközi előretörését.
2016.09
Az Exim Növekedési Alap (GB & Partners) több lépcsős befektetést hajt végre a Nanushkában.
2016.11
Szupermodell és IT girl, Gigi Hadid is Nanushka ruhát visel a Jimmy Kimmel Shown.
2017.11
A márka bekerül a világ legnagyobb luxusmárkákat értékesítő online áruházába, a Net-A-Porter-ba.
2017.11
A Nanushka exkluzív karácsonyi pop-up rendezvényen debütál a párizsi Galeries Lafayetteben.

Az alkalmazottak így szólhatnak bele a cég életébe

A Nanushkánál mindig mindent meg lehet beszélni (slack-en :D). Nincsen tradícionális értelemben vett hierarchia, se egyéni hibák. Abban hiszünk, hogy a problémák megoldhatóak ha csapatként dolgozunk.

Kedvenc tárgyunk az irodában

Kollégáinkat így segítjük, hogy szakértővé váljanak

Egyre több workshopot szervezünk, beszélgetünk, több órát dedikálunk arra, hogy megértsük egymást, egymást munkáját és a márkát aminek sikerében mindannyian töretlenül hiszünk.

Kétszavasok

1

Mac vagy PC
Mac

2

Kedvenc dekor?
Növények

3

Bringa, BKV vagy autó?
Bringa vagy Vespa

Ezt szeretjük legjobban az irodánkban

A mi irodánk nem egy Google, de ez nem azt jelenti, hogy nem úgy tökéletes ahogy van. Egy karnyújtásnyira van egymástól a CEO asztala, a kreatív elmék inspirációs bunkere, a marketing/sales csapat gurulószékei és a gyártásért felelős gyorskezűek a maguk kattogó varrógépeivel. Kutyabarát irodánk két sztárja Ginie a bedlington, és Mandula a kis angol agár :) Ők és a kávé felelnek a jókedvünkért.

Melyik híres ember lenne a cég?

Audrey Tatou

Artsy

Tulajdonságok, amiket értékelünk

Kitartás

Maximalizmus

A márka szerete

Egyéniség

Szorgalom

Csapatszellem

Nyitottság

Rugalmasság

Tudj meg többet rólunk

További szerethető cégek

Wabi Beauty Center
Előző cég
Synetiq
Következő cég

Szerethető állást is kínálsz?
Hirdess a DreamJo.bs-on!