Avantázs Kft.

Fő kommunikációs eszközünk a mosoly :)

Termékünk / szolgáltatásunk

Back-office szolgáltatások KKV-k részére

Olyan KKV-k számára nyújtunk back-office szolgáltatásokat (pályázat írás és menedzselés, toborzás, rendezvényszervezés, reklám-és médiakampányok, könyvelés előkészítés, cégre szabott hitelkonstrukciók felkutatása) akik annak érdekében, hogy cégük fő tevékenységére koncentrálhassanak a cégműködéssel kapcsolatos operatív feladatokat egy szakképzett, tapasztalt, profi csapatra bíznák.

{DATA:img_alt} {DATA:img_alt} {DATA:img_alt} {DATA:img_alt}

Missziónk

Az Avantázs Kft. elindítását megelőzően az itt dolgozó csapat tagjai a gazdasági élet különböző területein dolgoztak. A back-office profilt az eddigi tapasztalatok közös nevezője, a kkv-k működési szükséglete hívta életre. Vágyunk és feladatunk, hogy a velünk kapcsolatban álló cégek működését segítsük, szervezetüket és gazdálkodásukat is előnyére formáljuk, hozzájáruljunk sikeresebb működésükhöz.


Ez hiányozna, ha elmennék a cégtől:

A munkahely, ahol azt csinálhatom amire mindig is vágytam, a közös sütizések, séták, kreatív dekorációs percek.


Madarászné Gesztesi Erika pénzügyi ügyintéző

Fontos kérdések

1

Mit esztek szívesen együtt?
Sütit minden mennyiségben

2

Mit csináltok szívesen együtt munkaidőn kívül?
Közös séták, irodadekoáció

3

Szülinapoztok együtt az irodában?
igen,személyes ajándékozással

4

Legfiatalabb - legidősebb kolléga életkora
24 - 57

Szeged, Jobb fasor 10, 6726 Magyarország

Az irodánk

Munka-magánélet egyensúly

59 / 100

Munka

Magánélet

Ezekre vagyunk büszkék

kreatív munkavégzés segítőkész kollégák egyedi megoldások rugalmasság rendszerszemlélet

Történetünk

2014.01
A 2000 óta működő cég nevet és tevékenyégi kört vált. (Bálnax Kft-ből Avantázs Kft. lett)
2014.02
Egy munkahelyteremtő pályázat (NFA-2014-KKV) benyújtásával elindul a létszámfejlesztés.
2014.03
2 fő munkába állásával megkezdődik a munkavégzés kezdetben két ügyfél számára.
2014.03
Klasztermenedzsment szervezetté válunk (CONTECOS)
2014.09
A gördülékeny munkavégzés megkönnyítése érdekében vállalatirányítási rendszer bevezetése történik.
2016.02
A partnerhálózat folyamatos bővítése és K+F-es pályázatok indítása.
2016.09
Számos pályázati konstrukció elindítása 10 cég számára, többek között saját részre is.
2017.05
A gyakornoki pályázat sikerének köszönhetően egy gyakornok kollégával bővült csapatunk.

Az alkalmazottak így szólhatnak bele a cég életébe


- A legtöbb kérdésben, ami nem a cégvezetéshez közvetlenül tartozik, közösen döntünk

- Az egyéni sikereket cégsikerként éljük meg.

- Ügyfél- és munkakapcsolatainkat is átszövi a humor.




Kedvenc tárgyunk az irodában

Kollégáinkat így segítjük, hogy szakértővé váljanak

Sajnos a kis létszám miatt kevés lehetőségünk nyílik közös tréningekre, de egyéni továbbképzésre lehetőség van a munkaidőn belül is.

Profiltól függően, felváltva veszünk részt konferenciákon.

Kétszavasok

1

Hobbi?
kreatív dekorálás, ötletelős ajándékozás

2

Nemek aránya?
a 3 grácia és Zoli

3

Ebéd?
csak közösen és az elmaradhatatlan süti

Fontos ügyfeleink

Ezt szeretjük legjobban az irodánkban

Az iroda kertvárosi környezetben, a belvároshoz közel található. A legnagyobb ügyfelünkkel egy irodaházban vagyunk, így kis csapatunk további jó fejekkel bármikor kibővíthető.

A közelben lévő Holt-Maros ág ideális környezet stresszlevezető futáshoz, feltöltődést biztosító, évszaktól független csapatos sétákhoz.

Cukrászda is van a közelben, de a házi sütinknek nagyobb rajongótábora van.

Melyik híres ember lenne a cég?

Bruce Willis

Assertív

Tulajdonságok, amiket értékelünk

Számunkra a legfontosabb, hogy nyitott legyen az emberi kapcsolatokra és a kihívásokra, önállóan és csapatban is gördülékenyen végezze munkáját.

Tudj meg többet rólunk

Vállalható vállalkozás

Vállalható vállalkozás

Elégedettségi felmérés

A CX-Ray elégedettségi felmérését a cég dolgozóinak

75%

-a kitöltötte.

Powered by

További szerethető cégek

FIVE STARS BT
Előző cég
Studio IN-EX
Következő cég

Szerethető állást is kínálsz?
Hirdess a DreamJo.bs-on!