Invictus Games
A cégről
Történetünk
- 1992-042 szomszéd srác összeáll, hogy jobb játékokat készítsen, mint ami addig elérhető a piacon.
- 1997-11Az Invictus első játéka a onEscapee az "év játéka" díjat kapja.
- 1998-07Az angol Codemasters kiadó az 5 főből álló csapattal szerződést köt az Insane c. terepjárós játékra.
- 2005-03Japánból kaptunk felkérést az első online autós MMOR játékra. Világszerte sikeresen működött.
- 2009-05Megnyílik az Invictus előtt is az iPhone és az AppStore és óriási sikereket érnek el játékaink.
- 2014-07A 40 fős csapatunk a világhírű PAC-MAN, Ridge Racer játékokon dolgozik. A játék toplisták élén!
- 2015-05Kínában hónapokig No1. a Give It Up! c. játékunk.
- 2018-02Megjelenik a NASCAR Rush, mely tartalmazza az összes hivatalos NASCAR pályát, autót és versenyzőt.
- 2020-03A svéd Zordix felvásárolja az Invictus-t. PC, XBox, Switch és PS4 platformokra fókuszálunk.
- 2022-04Két AA-s játék fejlesztése folyik az Invictus-nál, mindkettő XBox X, PS5 és PC platformokra.
Ettől különleges a termékünk
Termékünkről
Játékfejlesztés, szoftverfejlesztés
Cégünk több mint 25 éve foglalkozik játékfejlesztéssel. Jelenleg PC és konzol platformokra fejlesztünk AA-s játékokat. Célpiacunk mindenki, aki szeret játszani, a gyerekektől a felnőttekig.
Ügyfeleink
Céges értékek
Az élet nálunk
Kétszavasok
- Nyakkendő vagy rövidnadrág?
- 0/100
- Star Wars vagy Ben Hur?
- 90/10
- Nemek aránya?
- 5/95
Így képezzük a kollégákat
- Évente vezetői tréningek.
- Nyaranta csapatépítő tréning.
- Nemzetközi konferenciák az USA-ban.
- Belsős előadások, ahol munkatársak képzik egymást.
Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?
Minden fejlesztési milestone után értékelést tartunk, ahol mindenki elmondhatja az előző időszak tapasztalatait és javaslatokat tehet változtatásokra.
Éves szinten négyszemközti beszélgetések a vezetőkkel kérésekről, javaslatokról.
Fotó az irodáról
Mi hiányozna, ha elmennék
Az alkotó-társak hiányoznának.
Én
A tulaj
Kedvenc tárgy az irodában
Tulajdonságok, amiket értékelünk
Nálunk nagyon fontos, hogy hozzánk hasonló stílusú és gondolkodó legyen. Ismerje a játékok világát, de ne legyen kocka ... kreatív csapat vagyunk, tudja elfogadni más ötletét és tudjon hozzá tenni is.
Ajánld az ismerőseidnek!
A munkahelyről
- Mit esztek szívesen együtt?
- Bármit, csak sok legyen!
- Mit csináltok szívesen együtt munkaidőn kívül?
- Társasjáték, Gokart, mozi
- Szülinapoztok együtt az irodában?
- Alkalmanként
ÉRTÉKEINK
- Nemzetközi cégcsoport svéd- amerikai központtal
- AA-s játék fejlesztések next gen konzolokra és PC-re
- Egyedi termékek saját ötletekből
- Odafigyelés munkatársainkra
- Belső fejlesztések
- Önszerveződős csoportok
- Távmunka lehetősége
Munkabeosztás
Az Invictusnál 7 órát kell dolgozni. A munkában töltött 8 órából egy óra fizetett ebédidő. Törekszünk rá, hogy a heti 40 óránál többet ne dolgozzon senki. Az irodába járás opcionális. A munkaidő rugalmas, mindenki akkor kezd és végez amikor akar és tud. Szabadságok kivétele is kötetlen, a vezetők nem szoktak elutasítani szabadságkéréseket.
Büszkeségeink
Mindig arra törekedtünk, hogy valami újat, valami mást tudjunk felmutatni a piacon, mint ami addig megszokott volt. Autóverseny játékaink (Insane, Cross Racing Championship, Level-R, Project Torque) megalapozták a cég hírnevét.
A Froggy Jump listavezető közel 200 országban. A Daytona Rush, Dustoff Heli Rescue 2 első az USA-ban. A Give It Up! 1 és 2, a kínai piacot hódította meg.
Díjaink
- Game of the year, CU Superstar 1997: onEscapee
- Best Debute of 2000: Insane
- Pocket Gamer Bronze Award, FAAD Silver Award 2009: 4x4 Jam
- Pocket Gamer Gold Award: Ridge Racer Slipstream
- Kiváló magyar tartalom eFestival 2010, Különdíj: Fly Fu, Froggy Jump
- Pocket Gamer Award 2012: Greed Corp
- TV Game Alliance, Best Music Game, China Telecom, Mobile Game of the year 2015, Best operation: Give It Up! 1 & 2