liligo.com

We help to find the right trip with 1 click

A liligo utazási kereső nagyratörő küldetése, hogy minél könnyebbé és hatékonyabbá tegye számodra útjaid megtervezését. Az elérhető légitársaságok, autókölcsönzők, busz- és vasúttársaságok árai mellett számos utazási oldal ajánlatait is átkutatjuk, hogy a legjobb árakon kelhess útra. Ráadásul szállást vagy bérautót is kereshetsz - hiszen minden téren számíthatsz ránk, ha utazásról van szó.

Expiee

A better way to experience the world

To revolutionize the tourism industry by connecting people from all around the world. Enriching your lives with authentic, meaningful and fulfilling experiences, provided by locals. Enjoy a city just like locals.

We promote Sharing Economy Society by focusing on us, the People. We hope to create a better world by a deeper understanding of the cultures, characters and more, in the places you visit.

ManyTours

Price Comparison of Tours & Activities

Becoming the number 1 and the best price comparison website for Travel related services & products. Bringing the largest collection of Tours, Activities, tickets & more, into 1 place to choose from.

Taxify

Utazz biztonságosan egy kattintással

Több Mint Egy Alkalmazás

Mi összekötünk a város legjobb sofőrjeivel. A Taxify mindent megtesz, hogy a lehető leggördülékenyebb és legkényelmesebb utadat éld át velünk újra és újra.

Budapest Airport Zrt.

Where everything takes off

Nálunk jó célért dolgozol !

Egyetlen dolog van, ami egyszerre:

• segít az embereknek, hogy felfedezzék a világot vagy meglátogassák távol élő rokonaikat,
  • hozzájárul az üzleti kapcsolatok építéséhez, a kereskedelmi és gazdasági fejlődéshez
  • hidat képez Magyarország és a többi ország között, kapcsolatokat épít a nemzetek közt;

…ez pedig: a repülés! Ezt teszed lehetővé Te is a munkáddal, ha nálunk dolgozol.

KAJAHU

#FOODTOGETHER

Minden felgyorsult, minden virtuális. Néhány dolog örök, enni például kell. Megálmodtunk egy éttermet, ahol a közös étkezés élménye a régi, az interakciókat viszont új technológiákba csomagoltuk. Lelkes csapatunk azért jön be reggelente, mert hisszük, hogy az ötletünket el tudjuk terjeszteni, és pár év múlva a világ nagyvárosaiban mosolyog majd ránk a kedvenc szürkemarhánk. Legjobb úton járunk!

Budapest Residence Property Management

Rövid távú lakásbérbeadás másképp

Utazásaink folyamán megtanultuk mennyire fontos a vendégekkel a kommunikáció és minőségi szálláshely biztosítása. Mindent megteszünk azért, hogy feledhetetlen napokat töltsenek nálunk vendégeink:)

AccorHotels

Feel Welcome, Feel Valued

Egyedi és különleges vagy. A szenvedélyünk összeköt minket. Legyen képzelőerőd! Nyújtsd a legjobbat. Merj továbbmenni és többet kihozni magadból. Gazdagítsd sokszínűségünket. Növeld saját szakértelmed. Üdvözöld az embereket szívvel-lélekkel. Érezd jól magad. Merj nagyot álmodni a jövődért.

Invia.hu Kft.

A Te Utad!

Az invia közel 100 magyar, és osztrák illetve német iroda legjobb ajánlatait kínálja egy egységes, könnyen összehasolítható, egyéni preferenciák alapján szűrhető rendszerben, ingyenes szolgáltatásokkal (tanácsadás, biztosítás, parkolás, reptéri transzfer, stb.) kiegészítve.

Palace Hotel**** Hévíz

A mosoly görbe vonal, ami egyenesbe hozhat mindent

Legfőbb profilunk a mozgásszervi betegségekben szenvedő vendégek gyógyítása, kezelése, és a terápia időtartama alatt az otthonos légkörben, de 4 csillagos szállodai színvonalon történő ellátása.

Az otthonos légkör megteremtésének legfőbb eleme kollégáink kedvessége, figyelmessége és kitűnő szakmai hozzáértése.

Beyond the Standard

BTS MAKES YOU HAPPY!

A világ legkülönlegesebb helyein hódolni a különböző sportos szenvedélyeinknek baráti társaságban szerintünk a lehető legjobb dolog amihez az ember a szabadidejével kezdhet.

Sziklakórház Atombunker Múzeum

"Emberek az embertelenségben"

Múzeumunk azoknak a mindennapi hősöknek állít emléket, akik tanúbizonyságot tettek elszántságukról a huszadik század legnehezebb időszakaiban. Célunk, hogy e szellemiség jegyében megőrizzük és bemutassuk az általuk képviselt értékeket. Intézményünk az ideológiai semlegességet, az emberek egyenlőségét képviseli. Feladatunk, hogy mondanivalónkat testre szabjuk a változatos hallgatóság számára.

FlixBus Hungary Kft.

Zöld és okos mobilitás mindenkinek.

Azért dolgozunk, hogy az általunk biztosított zöld és okos mobilitási lehetőség révén mindenki felfedezhesse a világot. Ezt úgy tudjuk elérni, hogy egy régimódi iparágat digitalizálva megváltoztatjuk a távolsági buszozásról évtizedek alatt kialakult képet.

BoHotels

Let you sleep

Prémium kategóriájú 3 illetve 4 csillagos vagy azokat túlszárnyaló, minőségi szolgáltatások biztosítása a

Bo vendégszeretet jegyében

Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace

„Not just another hotel, it’s a lifestyle...”

Célunk, hogy a hozzánk érkező vendégek különleges élményben részesüljenek. Megtapasztalhassák a Buddha-Bar koncepció exkluzív világát. Feltöltődhessenek a szállodai szolgáltatásaink által.

Spirit Hotel Thermal Spa*****superior

Az elegancia harmóniája

„Piacvezető pozíció megőrzése a hazai wellness szegmensben ötcsillag superior kategóriában és minél több emberrel megismertetni Európa- és világszerte a Spirit Hotel és Sárvár nevét.”

Támogatóink

Arany

Alcoa

The Element of Possibility

A cégcsoporton belül az adminisztratív és tranzakcionális jellegű feladatokat központosított, hatékony és standardizált formában látjuk el, amivel időt és energiát spórolunk kollégáinknak, költséghatékonyak vagyunk és állandó magas minőségen szolgáltatunk munkatársainknál az évek során felhalmozódott tudás birtokában.

Arany

Eisberg Hungary

Simply fresh

"A frissesség művészet" - kiváló minőségű, higiénikus és biztonságos konyhakész salátát készítünk, melynél a legfontosabb érv a frissesség!
Ezüst

IBM Budapest Lab

Where video meets cognitive

At IBM Budapest Lab (formerly USTREAM) we develop an online video and live streaming platform and build products and solutions using IBM Watson's cognitive capabilities. We operate as the R&D center of IBM Cloud Video, creating the future of cloud-based video technology.

Bronz

ULYSSYS

A LEHETETLENT MEGCSINÁLJUK

Fontosnak tartjuk a legmodernebb technológiák használatát, hogy a szoftverrendszereink korszerűek, felhasználóbarátak és költséghatékonyan üzemeltethetőek legyenek. Mindezt olyan környezetben teremtjük meg, ahol a kollégáink igazán jól érzik magukat!

Bronz

Laposa Birtok

100% Badacsony

Számunka Badacsony: minden. Család, szenvedély, barátok és értékteremtő munka. Mi sehová nem akarunk menni innen, inkább azt szeretnénk, hogy a 21. század jöjjön ide. Jön is, hiszen teszünk érte: mindig forgatunk valamit a fejünkben és az elképzeléseket meg is valósítjuk a környezetünk és magunk fejlesztésével, vendéglátóhelyek nyitásával, a borászati üzemmel, sportversenyek megszervezésével...